Olsztyn
798 016 900
biuro@artimo.pl

POMOC

Nadruki na odzieży już od 1 sztuki.

JAK POPRAWNIE PRZYGOTOWAĆ GRAFIKĘ DO DRUKU?

W celu uzyskania najwyższej jakości nadruku, zadbaj by grafika, która do nas trafi miała odpowiednie wymiary. Minimalny rozmiar grafiki czy zdjęcia to około 1000×1000 pikseli. My jednak zalecamy by grafika była w rozmiarze około 3000×4000 pikseli w formacie PNG bez tła lub JPG.

 

Jeżeli posiadasz pliki do druku możesz przesłać nam drogą elektroniczną numer swojego zamówienia z dołączonym plikiem CMYK. Akceptowalne formaty pliku to PDF, AI lub PSD.

Podstawowa zasada to, jakość Twojego pliku graficznego, zdjęcia. Im wyższa jakość tym lepsza jakość wydruku na naszych produktach.  Jeśli nie masz pewności zawsze możesz do nas napisać, doradzimy jak przygotować grafikę do nadruku.

 

JAKIE FORMATY PLIKÓW GRAFICZNYCH OBSŁUGUJE NASZ GENERATOR?

Generator koszulek dostępny w naszym sklepie obsługuje wyłącznie pliki w formacie JPG, GIF i PNG.  Waga pliku nie może przekroczyć 10 MB.

 

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WGRANIA PLIKU Z PRZEZROCZYSTYM TŁEM?

Tak, jak najbardziej jest to możliwe. Generator obsługuje pliki z przezroczystym tłem w plikach GIF jak też PNG.

 

CZY JEST MOŻLIWE USUNIĘCIE TŁA W KOLORZE KOSZULKI?

Zawsze staramy się tło w kolorze koszulki usuwać z plików graficznych. Jednak dla pewności zalecamy przygotowanie pliku graficznego w formacie PNG bez tła.

 

OZNACZENIA STATUSÓW ZAMÓWIEŃ

Status zamówienia – Na jakim etapie jest Twoje zamówienie?

NIEOBSŁUŻONE – zamówienie zostało złożone poprawnie, oczekuje na przekazanie do realizacji.  Jeżeli chcesz przyspieszyć proces realizacji, dokonaj natychmiastowej płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem pamiętaj o wiadomości, którą od nas otrzymasz i potwierdź swoje zamówienie za pomocą linku który otrzymasz .

REALIZOWANE – Zamówienie zostało poprawnie przyjęte i przekazane do realizacji. Zamówione produkty zwykle wysyłamy do 48 godzin. Czasami jednak bywa tak, że nadruk wymaga większej obróbki graficznej. W takiej sytuacji wysyłka zamówienia może się wydłużyć do maksymalnie 5 dni roboczych.

WYSŁANE – Etap realizacji został pomyślnie zakończony a zamówione produkty są już w drodze do Ciebie.

 

INFORMACJE NA TEMAT PŁATNOŚCI ORAZ WYSYŁKI

Sposób płatności:

Płatność online – dokonanie płatności za pomocą bezpiecznego systemu internetowego PayU. Jako sprzedawca otrzymujemy w ciągu kilku minut informację o opłaceniu zamówienia. Płatność ta umożliwia natychmiastową realizację zamówienia.

Przelew tradycyjny – decydując się na płatność zwykłym przelewem na rachunek bankowy, po dokonaniu zakupu wybierz opcję płacę za pomocą PayU.  Następnie napisz do nas a podamy Ci wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

Płatność za pobraniem – Za zamówione przedmioty zapłacisz przy ich odbiorze.

Wysyłki zamówionych przedmiotów dokonujemy za pośrednictwem Paczkomatów InPost, firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej.

 

CZY MOŻNA ZMIENIĆ FORMĘ PŁATNOŚCI LUB DOSTAWY PO DOKONANIU ZAKUPU?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji, jak najbardziej istnieje możliwość zmiany danych. Wcześniej jednak prosimy o kontakt pod adresem e-mail.

 

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Wszystkie nasze zamówienia staramy się wysyłać w 2-3 dni robocze. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych.

 

CZY WYSYŁACIE ZAMÓWIONE PRODUKTY ZA GRANICĘ?

Tak, wysyłamy nasze produkty w dowolne miejsce na świecie : ) – kraj dostawy można wybrać podczas dokonywania zakupu.